Patrick Wessels Geen reacties

De duurzame keuze: gebruik een virtuele server

Twijfelt u over een virtuele server? Het is een heel duurzame keuze, die past binnen uw wens om milieuvriendelijker te ondernemen. Er is minder hardware nodig, u kunt optimaal efficiënt omgaan met data en ook het energieverbruik zal afnemen.

We zijn gespecialiseerd in virtuele servers, bijvoorbeeld voor accountants en een aantal andere branches. We zorgen voor een Virtual Private Server (VPS) en leggen u als provider graag uit hoe u daar optimaal gebruik van kunt maken. In begrijpelijke taal, zonder de technische details waar wij ons op zullen richten.

Minder hardware nodig

Met een virtuele server maakt u een duurzame keuze, omdat er minder hardware nodig is. Ondertussen heeft u wel de beschikking over dezelfde opslagcapaciteit, zodat u daar zakelijk goed gebruik van kunt blijven maken.

Met een virtuele server virtualiseren we meerdere servers en besturingssystemen op één of meerdere fysieke machines. Dat is een efficiënt alternatief voor een conventionele serverruimte, waarin iedere server een aparte machine of harde schijf is.

Efficiënter gebruik van data door de server

Op een virtuele server gaat de server efficiënter om met de data. Die data wordt namelijk pas opgezocht als dat nodig is. Bestanden die niet frequent worden gebruikt zullen worden opgeslagen op een meer energiezuinig medium. Op die manier sluit de infrastructuur veel beter aan bij de manier waarop u er gebruik van maakt. Uiteraard zijn dit zaken die we voor u verzorgen als provider. Op die manier heeft u daar als accountant of in een andere branche geen omkijken naar, maar is het wel meteen goed geregeld.

Minder energieverbruik: lagere kosten

Tenslotte zorgt u met een virtuele server eenvoudig voor minder energieverbruik. Er is sprake van veel minder warmteproductie, waardoor u bovendien minder koeling hoeft toe te passen. Dat bespaart op die manier eenvoudig veel energie.

Een virtuele server is op die manier mooi in lijn met uw focus op duurzaamheid. We dragen voor u bij aan de milieuvriendelijkheid van uw organisatie, zonder dat dit de effectiviteit of andere belangrijke aspecten in de weg hoeft te zitten. Met een VPS en andere toepassingen, waarvan we u graag uitleggen hoe we ze in de huidige IT-infrastructuur kunnen inpassen.

Virtuele server: voor accountants en andere branches

Wilt u gebruik maken van een virtuele server of andere slimme toepassingen voor uw organisatie? We denken met u mee over de mogelijkheid tot virtualiseren en kunnen u netjes uitleggen hoe dat in uw geval zal werken.

Op die manier werken we voor verschillende accountants, net als een aantal andere branches. We werken voor specialisten zonder technische kennis, waardoor we goed weten hoe we de virtuele server en andere oplossingen op een duidelijke manier aan u kunnen uitleggen.

Patrick Wessels Geen reacties

Haal alles uit Office 365: 3 tips voor bedrijven

Maakt u gebruik van Office 365 en wilt u daar graag alles uit halen? We begeleiden bedrijven in de bouw en in andere branches. We helpen ze als ze Office 365 willen kopen en als ze daar online goed gebruik van willen maken.

Met een paar handige tips kunt u slimmer omgaan met Office 365 of daar nog meer uithalen:

  • Doe de updates als ze er zijn
  • E-mailbijlagen automatisch opslaan
  • Meerdere accounts openen

Doe de updates als ze er zijn

De updates van Office 365 zijn er niet voor niets. Microsoft voegt regelmatig nieuwe functies toe en zorgt er daarnaast voor dat de beveiliging up-to-date is. Veel bedrijven hebben niet goed door hoe belangrijk de updates zijn en raken daardoor achterop.

Het is belangrijk en verstandig om de updates van Office 365 zo snel mogelijk te installeren. Dat geldt voor bedrijven in de bouw en in andere sectoren. Dat voorkomt onnodige kwetsbaarheid voor aanvallen van buitenaf. En het zorgt ervoor dat u nieuwe functies meteen kunt gebruiken, waardoor de software iedere keer een stukje beter wordt.

E-mailbijlagen automatisch opslaan

Standaard zal de software bijlagen bij e-mails opslaan in een e-mailmap. Dat gaat vaak goed, maar die mappen zijn niet toegankelijk voor anderen. Het is in Office 365 mogelijk om bijlagen meteen toe te voegen aan OneDrive. En werkt u met Groups? Dan kunt u ze ook daarin opslaan. Op die manier kunnen ook anderen meteen gebruik maken van de belangrijke bestanden.

Meerdere accounts openen

De software staat het standaard niet toe om meerdere accounts naast elkaar te openen. Moet u daar voor klanten toch mee werken? Er is een omweg beschikbaar. U kunt naast de normale schermen in uw browser een privé-tabblad openen. Dat kan in Microsoft Internet Explorer, net als in Chrome, Firefox of een andere browsers.

Gebruik verschillende browsers naast elkaar, zodat u de accounts van Office 365 naast elkaar kunt openen. En doet u dat in de privé-modus? Dan worden cookies niet opgeslagen, zodat u dat behoorlijk anoniem kunt doen.

Office 365 voor de bouw en andere branches

We begeleiden bedrijven in de bouw als ze kiezen voor Office 365, net als voor andere sectoren. We helpen u optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden en delen handige tips om er slimmer mee te kunnen werken.

Benieuwd wat er mogelijk is met Office 365 voor uw bedrijf of hoe u daar beter mee om kunt gaan? Neem contact met ons op, dan vertellen we u er graag meer over.

Patrick Wessels Geen reacties

Systeembeheer volgens ISO 27001 en NEN 7510: kies voor maximale veiligheid

Uw systeembeheer voor het onderwijs uit handen geven of in een andere branche op zoek naar specialisten? Wellicht ziet u door de bomen het bos niet meer. Er zijn veel aanbieders, dus hoe kunt u die met elkaar vergelijken?

Onze tip, kijk goed naar de veiligheid die de aanbieders te bieden hebben. Wij werken als systeem- en netwerkbeheerder altijd volgens de belangrijkste normen en richtlijnen op dit gebied. We hanteren binnen het systeembeheer en netwerkbeheer voor het onderwijs zowel ISO 27001 als NEN 7510. Daarmee zijn we dubbel gecertificeerd, zodat u kunt rekenen op de maximale beveiliging.

ISO-standaard voor informatiebeveiliging

De ISO 27001-standaard bestaat feitelijk uit Deel 2 van de BS 7799. Dit is de standaard die beschrijft hoe beveiliging van informatie procesmatig dient te worden ingericht. Op een manier die het mogelijk maakt om effect te werken volgens de maatregelen voor beveiliging uit ISO 17799.

Een technisch verhaal, dat er vooral op gericht is op eisen rondom het vaststellen, implementeren, uitvoeren, controleren, beoordelen, bijhouden en verbeteren van een gedocumenteerd Information Security Management System (ISMS). Op die manier brengen we bedrijfsrisico’s voor de organisatie in kaart, om die in een tweede stap te kunnen minimaliseren en beheersen.

Norm door het Nederlands Normalisatie-instituut (NEN)

Daarnaast zijn we NEN 7510 gecertificeerd. Dit is de belangrijkste norm door het Nederlands Normalisatie-instituut (NEN) op het gebied van Informatiebeveiliging voor de zorgsector in Nederland. De norm is gebaseerd op de Code voor Informatiebeveiliging en biedt een belangrijke richtlijn, die we ook voor het onderwijs en andere branches hanteren.

Op die manier zorgen we voor privacybescherming, het juiste taalgebruik en andere belangrijke facetten die de beveiliging ten goede komen. Daarmee slagen we erin om op de juiste manier als netwerkbeheerder en systeembeheerder op te treden, zonder dat u daar binnen de organisatie veel omkijken naar heeft. Wij verzorgen het systeembeheer en netwerkbeheer, altijd op basis van de belangrijke normen en de procedures die we aan de hand daarvan voor u hebben ontwikkeld.

Veilig systeem en netwerkbeheer voor het onderwijs en meer

Het resultaat, bijvoorbeeld in het onderwijs? Net als in andere branches zorgen we voor een veilig systeem. Waar wij goed vanuit kunnen werken en waar u zonder zorgen gebruik van kunt maken. Voor netwerkbeheer op afstand en beheer van het systeem door onze specialisten, waar u optimaal profijt van heeft.

Benieuwd naar het netwerk- en systeembeheer dat we voor u kunnen uitvoeren. Of wilt u meer weten over hoe we dat doen voor het onderwijs en andere branches? Neem contact op, dan vertellen we u graag meer over de werkzaamheden, de maatregelen die we nemen op het gebied van beveiliging en wat we voor u kunnen betekenen.

Patrick Wessels Geen reacties

4 essentiële onderdelen van goed werkplekbeheer: advies van specialisten

Op zoek naar goed werkplekbeheer, maar benieuwd waarop te letten? We werken voor diverse branches, waaronder bedrijven in de bouw. Daar zit veel kennis van constructies en bouwmaterialen, maar ontbreekt het aan efficiënt beheer van werkplekken.

Wij zorgen er met onze zakelijke support en slimme oplossingen voor dat u in iedere branche kunt profiteren van de voordelen van werkplekbeheer. Aan de hand van 4 belangrijke onderdelen, die we graag voor u op een rij zetten.

1. Inrichten van de werkplek

Professioneel werkplekbeheer begint met het inrichten van de werkplek. In digitale zin in dit geval, door de benodigde software en IT-infrastructuur in kaart te brengen. Aan de hand daarvan kunnen we de juiste installaties adviseren en verzorgen, zodat u daar vervolgens gebruik van kunt maken. Wij zorgen ervoor dat u op de werkplek alle software tot uw beschikking heeft.

2. Op afstand beheren

Vervolgens gaan we voor u aan de slag met het beheer. Wij zorgen ervoor dat de systemen werken zoals dat de bedoeling is, bijvoorbeeld om in de bouw gebruik te kunnen maken van belangrijke software voor technische tekeningen. Soms zware software, vanwege de (3D-)tekeningen en renders die u wilt maken. Wij verzorgen het beheer, uiteraard in combinatie met actieve monitoring.

3. Actief monitoren

Die monitoring binnen het werkplekbeheer is als het ware een vorm van preventieve support. Wij zorgen er zakelijk voor dat alles blijft werken zoals het moet werken, door eventuele problemen op te sporen voordat die ontstaan. In de bouw is het belangrijk om altijd te kunnen vertrouwen op de materialen en middelen die u toch uw beschikking heeft. Dat is waar we voor zorgen met monitoring, door het gebruik van het systeem doorlopend te analyseren en in te grijpen voordat zich problemen voordoen.

4. Ondersteuning (op locatie)

Gaat er toch een keer iets mis of heeft u ondersteuning nodig op de werkplek? Geen probleem, dan staan we natuurlijk voor u klaar met onze support. Een belangrijke sluitpost binnen het werkplekbeheer, waarmee we ervoor zorgen dat u er nooit alleen voor komt te staan. In plaats daarvan kunt u vanuit de bouw en andere branches vertrouwen op onze specialistische kennis, waarmee we ervoor zorgen dat u zakelijk belangrijke stappen voorwaarts kunt zetten.

Specialisten in werkplekbeheer en zakelijke support

Enthousiast over de mogelijkheden van werkplekbeheer of benieuwd wat dat voor u zou kunnen betekenen? Neem contact met ons op, dan vertellen we u er graag meer over. Aan de hand van onze ervaringen bij andere bedrijven in de bouw, net als binnen uw branche. We leggen u graag uit hoe u efficiënter zou kunnen werken en hoe dat direct bij kan dragen aan uw bedrijfsresultaat.

Patrick Wessels Geen reacties

Het voordeel van een IT Servicecontract: een voorbeeld uit de praktijk

Een IT Servicecontract, dat is er alleen voor bedrijven die dagelijks werken met veel technologie, toch? Onze ervaring is anders. We werken bijvoorbeeld veel voor bedrijven op het gebied van bewindvoering en in andere branches, die daar ook hun voordeel mee doen.

We zijn uw specialist in Nederland op zakelijk gebied, voor alles rondom IT. Bijvoorbeeld als zich een storing voordoet, zoals laatst bij een bewindvoerder. Daar viel het internet uit, waardoor de verschillende medewerkers geen gegevens van cliënten meer konden inzien. Dat is lastig, omdat zij voor hun dagelijks leven sterk afhankelijk zijn van hun bewindvoerder.

Geen internet = geen contact met cliënten

Het bedrijf in bewindvoering maakt gebruik van VoIP en belt daarmee via internet. Het bleek dus niet alleen onmogelijk om de gegevens van cliënten in te zien en te verwerken, ook contact opnemen was er even niet bij.

Een situatie die gemakkelijk leidt tot paniek, maar gelukkig niet in dit geval. Er werd via een reguliere telefoonlijn contact met ons opgenomen en goed uitgelegd wat er aan de hand was. Tenminste, dat het niet lukte om verbinding te maken en dat men zelf al van alles had geprobeerd.

Logs van de afgelopen periode

In dit geval bood het IT Servicecontract uitkomst. Op basis daarvan zorgen we voor preventief beheer en onderhoud, waarmee we veel problemen kunnen voorkomen. Daarnaast maakt de klant gebruik van permanente monitoring op afstand, waardoor we logs hebben van wat er de afgelopen periode was gebeurd.

In de logs ontdekten we hoe een kleine storing in het systeem kon uitgroeien tot een groter probleem. We konden vaststellen wat er precies aan de hand was en op basis daarvan nagaan hoe het probleem zich had ontwikkeld. Dat maakte het verhelpen eenvoudig, zodat de klant meteen weer internet had. En sterker nog, we hebben aan de hand van de logs verbeteringen door kunnen voeren, om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Het voordeel van een IT servicecontact

Een IT Servicecontract bestaat uit meer dan telefonische beschikbaarheid, op het moment dat zich een storing voordoet. We kijken op afstand mee en zorgen preventief al voor veel onderhoud en het belangrijkste beheer. Op die manier voorkomen we veel problemen en kunnen we bij een storing veel gemakkelijker achterhalen wat er aan de hand is.

Specialisten voor zakelijk Nederland

We gelden als IT specialisten voor zakelijk Nederland, bijvoorbeeld voor de branche met bewindvoerders. Daarnaast werken we voor bedrijven in tal van andere branches, zoveel mogelijk op basis van een IT servicecontact. Op die manier kunt u er vanuit gaan dat er een technisch specialist meekijkt, die snel met een oplossing komt als er een keer wat aan de hand is.

Patrick Wessels Geen reacties

Wat is PaaS? Uitleg door experts over een Platform-as-a-Service

Wat is PaaS en hoe kan ik daar m’n voordeel mee doen? Twee, terechte, vragen van veel van onze klanten. Van accountants en uit andere branches, waarmee we graag aantonen hoe iedereen kan profiteren van slimme IT-oplossingen.

PaaS staat voor Platform-as-a-Service en is daarmee een variant op het meer bekende Software-as-a-Service (SaaS). In dat geval is er sprake van software uit de cloud, waardoor er geen sprake is van benodigde capaciteit of (computer)rekenkracht op locatie. Het biedt mogelijkheden voor een eenvoudige infrastructuur, om toch geavanceerde software te gebruiken.

Tussen SaaS en IaaS in

PaaS verschilt van SaaS en dat laat zich het best uitleggen in combinatie met IaaS. Dat laatste staat voor Infrastructure-as-a-Service. Er is sprake van virtuele machines en storage, vanaf een platform dat zich elastisch laat schalen. Een beetje techniek, maar het betekent dat accountants en andere branches nog altijd een IT-afdeling nodig zouden hebben om hun eigen virtuele machine in te richten. Net als bij middleware.

PaaS verhelpt dat probleem, door zich precies tussen de beiden in te positioneren. Met een Platform-as-a-Service heeft u dus meer voordelen dan bij simpelweg software uit de cloud, maar heeft u daar geen eigen IT-afdeling voor nodig. U heeft wél het platform om software te kunnen installeren en SaaS-producten te installeren, maar u hoeft de virtuele machine aan de andere kant niet zelf in te richten. Wij zorgen voor zowel de hardware in de cloud als de bijbehorende services en het inregelen van de virtuele machine.

Supermiddleware

Anderen spreken om die reden ook wel over ‘supermiddleware’. Het biedt het grote voordeel van middleware, maar dan inclusief de service die u van een specialist in IT mag verwachten. Wij zorgen ervoor dat u als accountants of in een andere branche geen omkijken heeft naar de software en het platform om die op te installeren. Terwijl u aan de andere kant wel gebruik kunt maken van state-of-the-art mogelijkheden. Een Infrastructuur-as-a-Service, maar dan met onze begeleiding om daar optimaal van te kunnen profiteren. Het beste van twee werelden.

PaaS voor accountants en meer

We leveren PaaS-oplossingen aan accountants en verschillende andere branches. Aan bedrijven die geen eigen IT-afdeling hebben, maar wel graag gebruik maken van de moderne technologie die er beschikbaar is.

Op die manier hebben we ons ontwikkeld tot specialisten in PaaS en de bijbehorende service. Heeft u vragen of bent u benieuwd wat PaaS voor uw organisatie zou kunnen betekenen? Neem contact met ons op, dan vertellen we u er graag meer over.

Patrick Wessels Geen reacties

Wat is IaaS? 5 veelgebruikte toepassingen door succesvolle bedrijven

Infrastructure-as-a-Service, dat is waar IaaS voor staat. Voor experts zoals wij een duidelijke uitleg, maar wat betekent dat in de praktijk voor uw organisatie? We werken bijvoorbeeld veel voor consulting firms, waar het tal van mogelijkheden biedt. We zetten 5 veelgebruikte toepassingen van IaaS voor u op een rij:

  • Hosting van websites
  • Back-ups van belangrijke data
  • Webtoepassingen
  • Big-data analyses
  • Testen en ontwikkelen

Hosting van websites

Infrastructure-as-a-service is uitstekend geschikt om websites te hosten. Dankzij innovatieve technologie, maar vooral dankzij de mogelijkheid om de kosten te drukken. U betaalt alleen voor wat u gebruikt, zonder de complexiteit van het zelf aanschaffen en beheren van fysieke servers.

Back-ups van belangrijke data

Op die manier is IaaS ook een uitstekende keuze voor back-ups. Zowel voor consulting firms als voor andere bedrijven. Voorkom grote investeringen in hardware en getraind personeel. En kies in plaats daarvan voor het flexibele IaaS, waarmee u tegelijkertijd netjes aan actuele wet- en regelgeving voldoet.

Webtoepassingen

We gebruiken IaaS voor diverse web toepassingen. Ter ondersteuning, zoals we dat ook doen voor opslag, servers en netwerkbronnen. De schaalbaarheid biedt uiteenlopende mogelijkheden zodra de vraag naar toepassingen onvoorspelbaar blijkt.

Big-data analyses

Een belangrijke trend bij steeds meer organisaties, waar we met IaaS uitstekend op kunnen inspelen. Om waardevolle patronen, trends en verbanden te vinden in omvangrijke gegevenssets. Zonder benodigde investeringen in de enorme capaciteit die er nodig is om hier gebruik van te maken. Goedkoper, sneller en flexibeler, door een specialist zoals wij in te schakelen.

Testen en ontwikkelen

Tensotte biedt het kansen tot testen en ontwikkelen. Door snel een omgeving op te bouwen en die in hetzelfde hoge tempo weer te ontmantelen. De snelheid van ontwikkelingen kan flink omhoog, terwijl u de kosten goed binnen de perken kunt houden. Dat creëert nieuwe mogelijkheden voor tests, om sneller tot nieuwe producten en diensten te kunnen komen.

Specialisten in IaaS: goedkoper dan een Platform-as-a-Service

Wij zijn experts in IaaS en kunnen u daar daardoor uitstekend over adviseren. Benieuwd hoe we werken voor de consulting firms en welke voordelen hen dit oplevert? We leggen u daar graag over uit en hoe we dat voor uw organisatie effectief kunnen inzetten.

Neem daarvoor contact op met onze experts, die graag de tijd nemen om het u goed uit te leggen. In begrijpelijke taal, aan de hand van voorbeelden die in uw branche relevant zijn.

Patrick Wessels Geen reacties

Back-up in de cloud: ontdek de keuze van succesvolle bedrijven

Gebruik maken van back-up en dat bovendien zo slim mogelijk doen? Succesvolle bedrijven kiezen voor de cloud. Onder hen zijn veel advocaten, maar ook andere zakelijke klanten in Nederland.

We maken voor hen back-ups in de cloud. Daardoor verliezen ze geen belangrijke gegevens meer. De back-ups bevinden zich op een fysiek andere locatie, waardoor problemen bij uw bedrijf geen roet in het eten kunnen gooien. Sterker nog, we maken gebruik van meerdere fysieke locaties om de gegevens altijd te kunnen herstellen.

Automatische back-up: niets meer kwijt

Er is niets zo prettig als een automatische back-up van belangrijke gegevens. Handig voor advocaten, net als voor tal van andere organisaties. U voorkomt daarmee dat er belangrijke gegevens verloren gaan. Gegevens van klanten, van recente opdrachten of van andere projecten waar u mee bezig bent.

Houd bijvoorbeeld maar eens bij hoeveel e-mails u op een dag verstuurt. En hoeveel bijlagen u uitwisselt. Om vervolgens na te gaan wat u zou verliezen als u een week lang geen back-up had gemaakt. We gebruiken steeds meer data, waardoor een goede back-up daarvan essentieel is.

Fysieke locatie elders dan uw bedrijf

Back-ups op een andere locatie dan uw bedrijf, door gebruik te maken van de cloud. U voorkomt op die manier dat de servers met back-ups alsnog in vlammen opgaan als er brand uitbreekt. Terwijl er een andere locatie in Nederland beschikbaar is, namelijk die van ons datacenter. We zorgen daarmee voor veiligheid op basis van geografische afstand, terwijl u er vanuit de cloud altijd toegang toe heeft.

Opslag op meerdere locaties

En sterker nog, we kunnen gebruik maken van opslag van uw back-ups op meerdere locaties. Dat is dé methode om problemen op een fysieke locatie de baas te zijn. De gegevens op verschillende locaties kunnen elkaar aanvullen, zodat problemen op één locatie nooit kunnen leiden tot het definitief kwijtraken van gegevens. Een veilig idee en een goede keuze. Voor advocaten en andere bedrijven in Nederland. Zorg er met een back-up voor dat uw gegevens niet verloren gaan, bij voorkeur door die automatisch te laten maken.

Specialisten in back-up: voor advocaten en meer

Wij zijn gespecialiseerd in online back-up, waardoor we u goed kunnen uitleggen wat dit voor uw organisatie kan betekenen. Op de manier zoals we werken voor anderen in uw branche of op basis van specifieke wensen en bijzondere uitdagingen.

Neem contact met ons op voor meer informatie over de mogelijkheden van back-ups. Voorkom op die manier dat u het risico loopt om belangrijke data en gegevens te verliezen. Veilig werken met uw gegevens, direct vanuit de cloud en op basis van een goed beveiligde verbinding.

Patrick Wessels Geen reacties

Uw eigen hardware-omgeving in de cloud: zo werkt colocatie

Optimale beschikbaarheid van het ideale netwerk voor uw eigen hardware-omgeving: dat is het grote voordeel van colocatie. Gebruikt u binnen de recruitment of in een andere branche uw eigen hardware? Wij creëren daarvoor de ideale omgeving.

Zonder hoge abonnementskosten, maar met de garantie op een state-of-the-art netwerk. Door specialisten in colocatie en andere IT-diensten. Afgestemd op uw wensen, volledig professioneel en natuurlijk schaalbaar.

Netwerk: optimaal beschikbaar

We garanderen een hoogwaardig netwerk in ons datacenter in Nederland. U kunt op die manier rekenen op de ideale omgeving en faciliteiten om uw hardware te plaatsen. Colocatie voor maximale uptime van uw website, platform of applicatie. Altijd bereikbaar vanuit de cloud, op basis van een razendsnelle verbinding. Redundant uitgevoerd, zodat eventuele technische storingen of problemen geen directe invloed hebben op de beschikbaarheid en bereikbaarheid.

Flexibel en schaalbaar beschikbaar, aan de hand van de rackspace die u nodig heeft. Uitgedrukt in Rack Units (U). In racks met een hoogte van 19 inch (48,26) of 23 inch (58,42cm). Ideaal om uw servers in te plaatsen, in de Rack Units met een hoogte van 1,75 inch (4,45cm). Uiteraard kunnen we u adviseren over de beschikbare en benodigde ruimte, zodat u daar uw hardware goed in kwijt kunt.

Geen hoge abonnementskosten

U plaatst uw eigen hardware, zodat u voor colocatie geen hoge abonnementskosten betaalt. Bovendien kunt u het onderhoud aan de servers gewoon zelf uitvoeren, zodat u daarvoor van niemand anders afhankelijk bent. U beheert zowel de hardware als de software van uw server, terwijl wij ons richten op het netwerk waar u gebruik van wenst te maken.

Op die manier zorgen wij voor de ideale omgeving, waarin de hardware optimaal presteert. Geen omkijken naar het state-of-the-art netwerk, waarbinnen u optimaal gebruik kunt maken van de beschikbare mogelijkheden.

Colocatie in datacenter in Nederland

Benieuwd naar de mogelijkheden van colocatie in Nederland? Wij vertellen u er graag meer over, aan de hand van onze ervaringen in bijvoorbeeld de recruitment branche. We werken voor diverse recruiters en hebben daarnaast ervaring in verschillende andere branches. Met servers voor websites en voor applicaties, die we de ideale omgeving bieden in ons datacenter.

Neem contact met ons op voor meer informatie over colocatie, net als over de andere IT-oplossingen die we kunnen bieden. Om u de ideale locatie te bieden voor uw hardware of om ook het beheer daarvan voor u uit handen te nemen. We richten ons op de hardware en de software of creëren alleen de ideale locatie, afhankelijk van waar u naar zoekt.

Patrick Wessels Geen reacties

Zakelijke telefoontoestellen: waarop letten bij de aanschaf?

Nieuwe zakelijke toestellen kopen, bijvoorbeeld voor in de transport en logistiek? Combineer vast en mobiel, door goed te letten op een paar belangrijke eigenschappen. Houd rekening met de betrouwbaarheid, kies voor het juist beeldscherm en let op zowel de processor als het geheugen. Op die manier kunt u zakelijk rekenen op toestellen die doen waarvoor ze bedoeld zijn, bijvoorbeeld om er met een virtuele telefooncentrale gebruik van te maken.

Zakelijke toestellen voor transport en logistiek

Met name in de transport en logistiek is de betrouwbaarheid van zakelijke toestellen van groot belang. Net als in de horeca en bijvoorbeeld de industrie, branches waar we veel voor werken. Apple en Samsung staan bekend om de goede verkoopcijfers en dat komt grotendeels door de goede betrouwbaarheid en uitstekende specificaties.

Huawei is een goed alternatief voor smartphones. Afkomstig uit China, waardoor de prijzen lager liggen. Blackberry zorgt voor een fysiek toetsenbord en Nokia is sinds 2017 ook weer helemaal terug in de wereld van mobiele telefoons. Een minder bekende, maar minstens zo interessante naam, is CAT. Voor robuuste zakelijke toestellen, bijvoorbeeld in de transport en logistiek waarin het niet altijd lukt om daar voorzicht mee om te gaan tijdens het werk.

Voor mobiel en vast: telefonie van de zaak

We kunnen u uitstekend adviseren over zakelijke toestellen, zowel om daar mobiel als vast gebruik van te maken. Op basis van de betrouwbaarheid, het type beeldscherm en bijvoorbeeld de processor of het geheugen. En om ervoor te zorgen dat u daar gebruik van kunt maken binnen een virtuele telefooncentrale.

We helpen u de zakelijke toestellen voor vast en mobiel te kiezen. Op basis van VoIP, waarbij u de nummers onderling naar elkaar door kunt schakelen. Voor inkomende telefoontjes naar een vast nummer op uw mobiele toestel of andersom. Wij denken met u mee over de mogelijkheden. Binnen de transport en logistiek of in een van de andere branches waar we voor werken. Vanuit een brede ervaring met IT en expertise in zowel de zakelijke toestellen voor mobiel als vast telefoneren.

Specialisten voor zakelijke toestellen en telefooncentrales

We gaan graag met u om tafel om uit te leggen hoe de CAT zakelijke toestellen goed geschikt zijn voor uw organisatie of helpen u de juiste vaste toestellen te kiezen. Gecombineerd met een nieuwe virtuele telefooncentrale, die gemakkelijker en flexibeler werkt dan de traditionele centrale. Om daar op de zaak, bij de klant op locatie en ook onderweg optimaal gebruik van te kunnen maken.

Meer weten over de mogelijkheden van zakelijke toestellen en een virtuele centrale? Neem contact op, dan vertellen we u er als specialisten in IT en telefonie graag meer over.